Mitt liv är tillbaka

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Plugget på dagarna, träning på eftermiddagen och riktigt ladage middagar på kvällarna. Mitt liv är tillbaka och jag njuter varje sekund! Ändå går jag omkring och känner mig småstressad hela tiden, kan inte förstå varför? Det kan vara att den "gamla" stressen inte släppt ännu, eller så är jag helt enekelt inne i det här höga tempot nu :) 
 
Dagens pass blev lite Bodypump! Det är väl för himla roligt! Ytterligare en rolig sak är att det är jag som har passet på lördag fömiddag på Hälsocenter. 09:45 kör vi 45 minuter härlig spinning. Du kommer väl? Jag räknar med dig. 
Kram!
 
Psssssst! Idag är det ännu mer Ensam mamma söker- frossa på Tv3 play då mammorna träffas tillsammans alla tre i en intervju. Fantastiskt! 
 

Kommentera inlägget här :