En tydlig kontrast

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
Det märks så tydligt när jag har helg och när jag är tillbaka i vardagen igen. På helgerna njuter jag mer, lägger plugget åt sidan och ägnar mycket tid åt roliga blogginlägg då jag känner att jag har tid. På vardagarna springer min tid iväg och jag hinner knappt sköta det jag borde hinna med, så tyvärr blir bloggen lidande. 
Jag hoppas jag kan hitta balansen snart, att hinna med lite av varje.
 
Nu sitter jag på rummet med en varm kopp the. Blev en lång dag i skolan, sedan mathandling, efter det till att laga maten och sen betala räkningarna för den här månaden. Mycket att hinna med på kort tid! Så nu får det vara slutskrivet för idag för jag har lite ekonomi- projekt att ta tag i. 
 
 
En liten hint om hur mitt hår faktiskt ser ut. Har inget bra ljus att knäppa i som ger en rättvis färg, så det här var det närmsta jag kunde komma. Feel my sadness...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Matilda:

Men Elin, det ser jättefint ut!! :)

Svar: Du är för go, tack så mycket :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :