Att sakna sin gamla färg

publicerat i Allmänt;
Att gå till frisören och komma hem med en ny färg i håret men inte riktigt vara nöjd. Den känslan är inte direkt kul, speciellt inte när man själv hade tänkt sig en färg, och så blev det helt annat. Egentligen är det väl inte själva färgen jag inte trivs med, det är bara det att jag ar inställd på någotning helt annat. Men om några dagar känns väl det här också bra. Förhoppningsvis. Just nu saknar jag bara mitt blonda hår.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen. I morgon väntar ett tidigt tåg hem till Sundsvall. Puss!
 
 
Det blir inte ens en bild idag. Så illa känns det.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida - idswe.blogg.se:

show me the haaaiiir!

Svar: När jag har smält det så kommer du få se :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :