Aerobic Dance!

publicerat i Träning;
Kom alldeles nyss innanför dörren och slängde jackan och träningsväskan på sängen. Så skönt att ha utmattat kroppen, har inga krafter kvar alls! Dock tyckte jag inte själva passet var speciellt jobbigt eftersom det var just dans, men tydligen så har det gjort sitt för idag. Man måste gå genomföra pass som bara är roliga också!
 Men det konstiga var att jag inte alls tyckte det var speciellt roligt idag. Eller ja, visst var det väl lite kul, men det var definitivt inte samma dansglädje som jag skulle ha känt för några år sedan om jag hade gått på samma pass. Mysko det där, men det kanske beror på att jag inte kunde koreografin ordentligt, att jag var ny på banan igen och att min kropp är lite sliten sen innan. Får testa igen nästa vecka så får vi se hur det känns då :)
På´t igen bara!
 

Kommentera inlägget här :