The Dress

publicerat i Shopping;

I lördags var ju jag och Erik iväg på 150- årskalas. Så härligt, den grymmaste festen jag besökt på väldigt länge! Påkostat, härlig underhållning men framförallt folket. Ville så gärna ha långklänning, så jag beställde en från Gina Tricot som jag inte visste om jag skulle kunna ha eller hinna få i tid. Samma dag som vi ska iväg (när jag redan hunnit välja bland mina andra, gamla klänningar), får jag ett sms vid lunchtid att mitt paket från Gina finns att hämta ut. Gissa lyckoruset som spreds i kroppen, och när klänningen dessutom passar! :) Älskar enkelheten och de små detaljerna som gör klänningen så, så snygg.
Det är mitt mode nu!

Vill du se klänningen, kika in på länken nedan:

http://media.ginatricot.com/images/product/45546900001_m.jpg


Kram<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kewa:

Den var snygg :)

Kommentera inlägget här :