SR- Sveriges Radio

publicerat i Allmänt;

Tänka sig, att jag alltid ska lyckas vara med på det mesta utan att jag alltid vill det.
Idag när jag var påväg till jobbet (precis som vilken dag som helst), så blir jag stoppad av en tjej som vill ställa lite frågor om Sandviks stora 150:års fest som ska äga rum på Göransson Arena här i Sandviken. Det hela var okej för mig och hon drog igång med intervjun- Radio intrevjun. Att jag alltid lyckas, jag förstår inte?

Över till Göransson Arena- festen som det hela skulle handla om. Jag har hittat en sån fin klänning som jag vill ha tills dess, men jag vet inte om jag vågar köpa den för den finns inne på tradera (av alla ställen). Det är så knapert med tiden om den ens kommer hinna fram från att jag beställer den tills det att jag eventuellt kan ha den i handen. Undra om jag vågar chansa? Vill verkligen ha den. En svart, långklänning. 150-årsfest. Läckert :)


Ryggen är det speciella med klänningen, och den är så vacker. Vill ha!

Kommentera inlägget här :