Ensiffrigt

publicerat i Hemmet;

God morgon!
Min tid springer iväg och jag vet inte hur jag ska hinna med allt?
Helgen gick i rasande tempo med massvis att göra. "Kort" agenda för vad som inträffade i helgen ser ni nedan.
På torsdag slutar jag min traineeperiod och det betyder att jag gör min sista vecka nu. På fredag ska jag fira min födelsedag för mina vänner, lördagen väntar stoj och stim på alborgen och söndagen en eventuell kryssning (som jag har kommit till insikt med att jag måste ställa in, tyvärr). Sen på måndagen så börjar jag mitt nya sommarjobb så det är full rulle hela tiden! Dessutom är det bara ensiffrigt kvar nu tills jag fyller. Ynka 9 dagar återstår och det finns en hel del saker kvar att göra inför den dagen....

Helgens agenda
Lördagen: Förmiddagsspinning, uppträdande på krysset i Sandviken, Valbo- morsdagsshopping, Cruising, mellomys med Pigge och Ärtan. Hejja Sverige! :)
Söndagen: Tidig morgon. Åkte först till Eriks mamma, sen till min mamma, klockan ett till Östens pärla för lunch med farmor och sen fika hos farmor, sist hem till mormor och efter det iväg till Willys för mathandling. Vi åkte klockan 10 med allt morsdagsfirande, vi kom hem klockan åtta. Efter det gjorde jag mitt konsultprov och gick och la mig hlav tolv. Gissa om min vecka kommer bli tuff.
Det tror jag.


Mamma och pappa på Östens Pärla <3



Kommentera inlägget här :