Läskigt åk

publicerat i Allmänt;

God morgon!
Idag blev det ett sent första inlägg eftersom jag passade på att sova ut efter nattens upplevelse. Jag hade nämnligen lovat två av mina vänner att åka och hämta dom efter en fest. Till Bovik skulle jag och jag hade ingen aning om var det låg, jag visste bara åt vilket håll jag skulle åka.
Så, vid tolv när dom ringde och ville bli hämtade så åker jag hemifrån. Jag svänger vänster där det står Bovik och en vänsterpil, sen trodde jag att det var ett skämt! Jag kom in på en asfalterad skogsväg där det var kolsvart och där det inte fanns ett enda tecken på liv. Det värsta var att jag inte hade någon som helst teckning på mobilen.
Det var som gjort för min sista levande natt....
Jag har aldrig varit så nervös. Jag väntade bara på att den klassiska skräckfilms- punkan skulle komma. Att jag skulle behöva masa mig ut i mörkret och inte kunna ringa efter hjälp eftersom mobilen inte hadew någon täckning. Men, hur det än var så lyckades jag komma fram, hitta till huset och få med mig två festbrudar hem. Det bästa av allt var att jag överlevde, haha :)

Nu ska jag iväg och kika på Eriks fotbollsmatch, ha det bra idag<3

Kommentera inlägget här :