Träningsboost nu tack!

publicerat i Träning;

Jag vet inte vad det har tagit åt mig dom senaste dagarna, egentligen sen i söndags då det var första dagen på över en vecka som jag inte tränade? Jag tränade ju maxat en vecka, kände mig pigg glad och hade massa energi till att göra saker. Vilade i söndags för att jag trodde kroppen skulle behöva det, och så bam! - motsatt effekt...
På måndagen när det var dags för träning igen så fanns inte motivationen, kroppen var trött och sliten och det kändes inte ens kul att gå till träningslokalen. Sen dess har jag varit så trött och sliten hela tiden. Orkar knappt med den vanliga arbetsdagen, så ni kan ju bara tänka er motivationen till hemmet, suck.
 Nu har jag inte tränat varken igår eller i tisdags, men det är dags ikväll. Dock känner jag fortfarande lika= noll motivation!
Så himla tråkigt.
Jag som satt upp sånna mål, nu vill jag ha lite hjälp att få tillbaka träningsglädjen igen.

<3


Ibland önskar man att det vore tvärt om!

Kommentera inlägget här :