Tom garderob...

publicerat i Allmänt;

Jag är så less på att kika in i min träningsgarderob. Den ekar så himla tomt. Jag menar, jag har inte ens ett par löparskor just nu för dom kastade jag innan vintern då dom var trasiga. Det enda jag har är träningsjackor och det är ju så lagomt motiverande att ha nu när det närmar sig våren.
Nej, jag skulle verkligen vilja göra en ordentlig garderobsrensning och därmed införskaffa lite nya, fina träningskläder så man känner sig snygg när man tränar. Det är viktigt! Tänkte visa några bilder på saker som jag verkligen, både vill och behöver, just nu!
(Är bara att vänta tills någon ringer på dörren och säger "Grattis, du är miljonär", haha)


Reeboks nya sko zig som är både vacker att se på och erhört skön.
Finns att köpa på Intersport.


Adidas tights. Det står att det är tights, men man kanske kan träna i dem ändå? Vad tror ni?
Dom är hursom oerhört snygga och jag vill ha ett par oavsett.
Finns att köpa hos Stadium.



Det häs supersnygga träningslinnet finns att köpa på beachandmotion.se,
och jag skulle inte säga nej till att det genast flyttade in i min garderob.



Sist men inte minst, är inte det här budskpaet så säg!
Snygg, bra passform och samtidigt ett bra budskap att sprida till andra som också tränar.
Grymt!
Linnet hittade jag på halsoblogg.com, men det finns att köpa på fitnessguru.se


Lycka till med era köp, hoppas ni hittade nått som föll er i smaken :)
Själv får jag bara sitta och sukta, haha.

Kram <3

Kommentera inlägget här :