Spara/ lämna tillbaka?

publicerat i Träning;

Åh jag är så velig!
Köpte ett par nya pjäxor i helgen eftersom mina är från stenåldern. Inte ens märket jag har på mina pjäxor finns att få tag på i dag så då fattar ni hur gamla dom är.
Så var jag på Stadium i helgen, och dom hade såklart super-rea på vinterutrustning. Där sprang jag och nosade och hittade ett par vita, fluffiga på insdan- pjäxor med rosa detlajer. Det stod nästan Elin på pjäxorna, så jag var dom!
Så tog jag hjälp av en expedit eftersom jag inte är så hemma på det där med utrustning, hon hjälpte mig jättemycket, men jag vet inte om pjäxan sitter så skönt som jag vill? Eller jag tror det, men är inte säker... Jag blir galen på det här velandet fram och tillbaka hela tiden!
Dessutom tycker Erik jag ska spara dom, han säger att jag är värd ett par pjäxor.
Jag vet inte jag, tur att det är 10 dagars öppet köp så jag kan vela lite till.

Kram <3


Ordinare pris 3000:-, nu 1500:-. Är det värt pengarna?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kewa:

Faaasiken vilka snygga :)jag tycker du ska spara dem, men om dom verkligen inte sitter bra så ska du ju inte ha dom, men inte säkert att du hittar några som sittet 100% till det priset :P Kramisar<3

Kommentera inlägget här :