Sommarkärlek

publicerat i Allmänt;

God förmiddag vänner!
Vet ni vad jag glömde berätta igår? Jag har hittat min nya favoritparfym! Är helt förälskad för den luktar så ljuvligt, somrigt och sexigt på en och samma gång. En riktigt hit med andra ord :)
Parfymen kommer från Escada och jag har använt många av deras parfymer tidigare, men just den här fångade mitt intresse lite extra igår när jag myste omkring inne på kicks.
Den finns i tre olika sorter just nu, den i blå flaska som heter "Island kiss", den i rosa flaska som heter "sexy graffiti" och sist den orangea flaskan vars inehåll kallas för "Rockin´ Rio". Jag har redan haft den sistnämnde en gång och den luktar också väldigt gott, men just nu fastnade jag för just "sexy graffiti", och man hör redan på namnet hur underbart den luktar!
Parfymen står högt upp på önskelistan och jag hoppas verkligen att jag är en av de lyckliga tjejerna som en dag kommer få bära runt denna fantastiska doft, hihi :)

Ha en bra dag nu sötisar<3


Mmm, den i mitten luktar så smarrigt! Kanske en bra 20- årspresent?

Kommentera inlägget här :