Shopping lycka

publicerat i Shopping;

God morgon!
Så var det redan torsdag igen, visst är det härligt? Dock tycker jag veckan har varit lite seg. Jag vet inte varför heller då jag inte gjort något speciellt.

Tänkte dela med mig av den goda nyheten att igår när jag kom hem från Kungsberget så hade jag fått ett glädjande erbjudande i brevlådan. Nämnligen att H&M erbjöd mig att köpa en topp till halva priset, som faktiskt var böde söt och stilren! Gissa om glädjen steg i kroppen när jag den senaste tiden klagat så mycket över att jag har lite kläder i garderoben :)
Sagt och gjort, jag kikade in på hemsidan och beställde hem tröjan till det billigare priset genom att ange artikelnumret 86-3409, för den gråbeiga, alternativt 86-3386 för den svarta, i stället för de ordinarie artikelnumrena.
Hittade även två andra söta sommartoppar till riktigt fina priser. Säg till om ni vill se bild och få inspiration :)

Nu ska jag sätta fart, hoppas ni hittar nått skoj så ni också kan fynda :)
Kraam!



Denna söta topp för 74:50:-, det tackar vi glatt ja till!

Kommentera inlägget här :