Sängöverkast

publicerat i Allmänt;

God morgon!

Så är det torsdag morgon igen. Jag kan inte fatta var tiden tar vägen. Det är bara måndag-fredag, måndag- fredag hela tiden! Skönt visserligen, men hur ska man hinna med att göra allt som man vill hinna med när tiden bara springer fram?

Nu till dagens ämne.
För ett tag sedan fick jag ett överkast av min pappa. Jag var lite skeptisk, tyckte inte det var speciellt fint. Men, jag gav det en chans och hade det på trots att jag tyckte det såg alldeles för hemskt ut. Jag fick överkastet för kanske en månad sedan, och med tiden så har jag insett hur mycket bättre det verkligen är med ett sängöverkast än att bara bädda sängkläderna och sen inte lägga över nått. Jag tycker fortfarande inte själva överkastet är speciellt fint, men helheten i rummet blir så mycket snyggare med ett överkast på!
Har faktiskt kikat ut ett jättefint, vitt, romantiskt sängöverkast på Hemtex som jag skulle vilja ha i sovummet. Men, det får kanske flytta in på önskelistan som jag börjat knåpa ihop (jag menar, det är ju bara 83 dagar kvar tills jag fyller, haha). För det kostar ju i alla fall 1500:-

Denna torsdag ser ut att bli lika härlig som föregående dagar så passa på at njuta av vårväderet! :)
Kram <3


Kinatecken och sådär är väl inte min absoluta fvorit, men jag tycker ändå
det här ser bättre ut än när vi inte hade sängöverkast överhuvudtaget :)

Kommentera inlägget här :