Pust och stånk

publicerat i Allmänt;

Ligger just nu i sängen och slappar lite. Kom faktiskt ganska nyss hem från ett BodyAttack pass! Grym konditionsträning när den är som allra bäst :) Speciellt med fantastiske Emma som instruktör, då kan det inte bli annat än skoj!

Funderar på att masa mig in i köket och äta min middag. Jag vet att det är väldigt viktigt med energi och näring när man tränar hårt, men just idag känner jag mig inte alls hungrig? Vet inte vad det är för fel, men nått ska jag väl kunna lyckas peta i mig. Känns synd med tanke på att jag tidigare idag stått och gjort en så god pasta med köttfärssås, ska det behöva förfaras nu? Äh, det visar sig.

Ha nu en mysig lillördag :) Själv ska jag krypa upp i sängen med min högskolebok och bara ta det lugnt, hihi! Kram<3

Kommentera inlägget här :