Otur, som vanligt!

publicerat i Träning;

Ooh så sent jag har varit vaken några nätter den här veckan (bortsett från igår då när jag slumrade in redan klockan åtta, hihi), men just ikväll spelar det ingen roll eftersom jag är så härligt ledig imorgon!
Avslutade den här dagen bra med funkykidz 45 minuter och sedan med en timme spinning. Hoppas det känns i kroppen i morgon när jag tänkt masa mig ut och springa :)

Dock har vi otur i den här familjen. Som ni vet så klagar jag på mina ömmande visdomständer och dom är fortfarande i vägen och bråkar! Önskar dom bara kunde växa upp någon gång så jag slipper dom.
Så har jag tappat just själva toppen till min navelpiercing (hur man bara kan tappa den?), så den är borta och jag har fått tejpa fast den så den inte lossnar, suck. Slänger in en bild så ni får se hur fånigt det ser ut...
Sen så kommer det värsta, håll i er!
Bölden har kommit tillbaka, och jag orkar inte med en till pencillinkur :( Måste antagligen ringa doktorn imorgon igen så får vi se vad dom säger, djup suck!
Inte nog med det, Erik har också börjar råka ut för bölder och det är inte kul för fem öre! Hoppas, hoppas det försvinner så fort som möjligt.

Nu ska vi försöka få lite god natts sömn :) kram<3

Kommentera inlägget här :