Omotiverad

publicerat i Allmänt;

God morgon!
Idag var det så härligt att vakna upp till en klarblå himmel och en fin liten människa som säger "jag älskar dig" så fort jag slog upp ögonen. Kärlek, så härligt!

Blev en rätt sliten Elin igår kväll. Somnade redan vid åtta-tiden då jag var seg under hela dagen. Jag vet inte vad som har hänt men det är lite motivationsbrist just nu. Dock är det sista arbetsdagen idag eftersom jag är ledig imorgon. Hoppas det är till någon vidare tröst, annars får jag bita i det sura äpplet när jag kommer hem i eftermiddag och ta tag i allt som jag borde ha gjort tidigare i veckan men inte orkat.

Ha en underbar torsdag nu (fredag för mig, hihi)<3


Som jag längtar efter det fantastiska ögonblicket nu när jag har hittat mitt livs kärlek<3

Kommentera inlägget här :