Maxad träning

publicerat i Allmänt;

Tjenamors!
Kom för ett tag sedan hem från förmiddagens träning. Gick sådär, tror jag har nån inflammation i ena låret eller nått i den stilen för jag klarar inte av att göra utfall utan att det smärtar? Får utforska vad det kan vara.
Har precis duschat och fått i mig lite mat och ska alldeles strax iväg och veckohandla, jippie. Såg att Ica hade en kampanj att om man handlade för över 100:- så fick man köpa lösviktsgodis för 10:-/ kilot. Sånt är välkommet när man nyss (jag tycker det är nyss, men jag inser ju att jag faktiskt bott hemifrån i över ett halvår nu, haha), flyttat hemifrån och är en fattig student :D
Runt fem ska jag och Erik vara i Järbo. Då ska det gymmas, för nu ska vi bli biff inför beach 2012!
Pepp :)


Mm! Lösgodis är min absoluta favorit, vilken är er? :)

<3

Kommentera inlägget här :