Kicks!

publicerat i Allmänt;

Hej på er såhär på Kvällskvisten. Vet ni vad jag var iväg och gjorde på eftermiddagen? Jag var till Kicks och fick en sminkrådgivning inför avklippningen av mitt hår, för tro det eller ej men idag är det EN vecka kvar tills det snaggas av! :) så spännande!
Men eftersom jag inte brukar sminka mig i vanliga fall så kändes det vettigt med en rådgivning där man ser att det blir snyggt, så man verkligen använder sig av rätt prylar. Så för 250:- får du rådgivningen + att du får plocka valfria produkter till samma värde. Helt sjukt bra :) Så är du sugen tycker jag att du ska passa på nu när dom väl har kampanjen, så knata in till närmaste kicksbutik och boka tid vettja! :)

Tyvärr hann jag inte knäppa någon bild på hur jag såg ut i sminkningen eftersom jag stack och tränade direkt, hihi, typiskt mig jag vet :) Men jag slänger in bild på sminket jag köpte, blev strax över 300:- totalt :)

Kommentera inlägget här :