IKEA

publicerat i Allmänt;

Hejsan!

Klent med inlägg idag, men mina helger är så fullsmockade! :) Började dagen med fantastiskt god frukost på sängen efter en härlig sovmorgon till klockan 10. Masade mig sedan upp och åkte till Hälsocenter för att först träna BodyPump en timme och sedan ha min barndans. Dock var det bara 7 tappra barn av totalt 19, så det var vädligt tomt idag.

Efter min hurtiga förmiddag träffade jag sedan upp min fina vän Linda och tog en sväng in till Ikea för att inhandla lite prylar till hennes nya lägenhet. Mycket svårare än vad det låter som då hon har världens beslutsångest, haha.

Efter min eftermiddag med Linda sittar jag nu uppkrupen i soffan med Erik. Han stod för maten idag och det var så himla skönt att bara ta det lungt. Inväntar nu Melodifestivalen med spänning. Amazing är allt jag behöver säga så vet ni vad jag tycker, hih :)

Ha det så bra så hörs vi i morgon. Kram och glöm inte rösta ikväll mellofansen, hihi :) <3




Kommentera inlägget här :