Idag ryker det

publicerat i Allmänt;

God morgon på er :)
Vet ni vad, idag är dagen med stort D. Nu har det gått tre månader sedan jag bokade klipptid, och idag halv fem så försvinner håret. Allt ska bort, och det är med skräckblandad förtjusning jag kommer åka dit. Jag kommer antagligen känna mig jätteful, obekväm men samtidigt exalterad inför nya frisyren. Men det kommer att ta ett tag att vänja sig, tro mig.
Eftersom jag i vanliga fall är osminkad i veckorna och bara sminkar mig när jag ska vara "extra fin", så funderar jag på att sminka mig idag så jag kommer att så finare ut redan innan. Vad tror ni om den idén, är det nått som kommer hålla, haha? :)

Det konstiga är att jag inte är ett dugg pirrig, nervös eller orolig.
Jag är så mantalt inställd på det här nu.
Håret når en bit ned på ryggen nu,
ikväll känner jag nacken.
Spännande!

Ha en fin dag, kram<3


Studentbild på mig och Ärtan :) Kolla in hårlängden, idag försvinner den!

Kommentera inlägget här :