Gråtrist lördag

publicerat i Träning;

God morgon!
Lördagen är här igen och jag har precis petat i mig frukost och ska iväg på lite Bodypump med mamsen alldeles strax och efter det har jag barndansen som vanligt. På gymmet gör man ungefär 3 x 12 repetitioner, på Bodypumpen gör vi 800! Ska bli härligt att kicka igång den här gråtråkiga lördagen ordentligt! :D
Dessutom har jag träningsvärk i vaderna och smalbenen sen springturen igår så det känns riktigt härligt att få träna lite extra hårt för dens skull :)

Har jag förresten berättat att det inte blir något Vasalopp för mig? Tyvärr så är biljetterna redan slutsålda (jag vet, redan!!!), så blir det någon tur för mig upp till Sälen och Mora nästa år så är det i så fall för att åka tjejvasan. Lite småtråkigt sådär, jag vet. Jag som var så sugen på att åka! Meen, det blir fler vasalopp.

Nej, nu måste jag rappa på här och leta fram alla grejer jag ska ha med mig.

Kramis <3


Bild lånad från kristinedal.nu

Kommentera inlägget här :