Gäsp!

publicerat i Allmänt;

God morgon på er!
Gud så trött jag var idag, eller snarare är fortfarande trots att jag gick och la mig i skaplig tid igår. Kan tröttheten kanske bero på att jag inte tränade någonting alls igår? Kände nämnligen att jag behövde en dags vila då jag tränat varje dag sen lördagen förra veckan. Låter faktiskt konstigt om man inte skulle få ta det lungt en dag.

Idag är en relativt lugn dag. Har inget inplanerat förutom den vanliga måndagsspinningen ikväll. Är inte så laddad faktiskt, men det är ju då träningen brukar ge som allra mest, när man egentligen inte alls är sugen på att träna.

GISSA VAD JAG SER NU? Det snöar ute! Kom igen, inge mer snö nu, vi vill ha vår! Jag vet varför det snöar också. Bara för att pappa och Erik tog bort mitt dubbdäck på cykeln igår och bytte tillbaka till mitt vanliga sommardäck. Suck. Jaja, är bara att bita ihop.

Ha en fin dag :)


Så här ska det väl inte se ut den 19:e mars inte :(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia - ett bättre du:

Ja, vad tusan är det här för väder vi vaknade upp till idag? Usch och fy!!! Det ska ju vara vår nu!! Men det ryktas om mycket bättre väder till slutet av veckan :)

2:a kommentar, skriven , av Elin:

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jaså gör det? :) Vad härligt, då ska vi njuta till max i slutet av veckan :)

Kommentera inlägget här :