Förkylning påväg?

publicerat i Allmänt;

En hes tjej som har haft ont i magen hela kvällen har nu lagt sig i sängen. Erik har varit lika han med, dålig i magen och mått illa. Inte alla kul, speciellt inte om vi håller på bli sjuk tills imorgon inför den stora dagen! För ni har väl inte glömt att jag ska tatuera mig i morgon! Im so excited! :)
Spinningen gick sådär idag, kunde inte ta i eftersom jag mådde halvrisigt. Fick även ta ett Funky pass idag då en av tjejerna var sjuk. Är alltid lika kul :) Desdutom trillar ett nytt presentkort snart ner i brevlådan som jag får för att jag är vikarie, då blir det ännu roligare, hihi :)
Nej sova var det ja, men är så uppe i varv efter en kväll med Gladiatorerna ;) Sport, träning och muskler, ja det är min grej det helt enkelt :)
Kram<3

Kommentera inlägget här :