Fel på bloggen?

publicerat i Allmänt;

God morgon på er!
Jag tror det har varit fel på min blogg i helgen, jag har inte kunnat publicera dom inlägg som jag gjort? Det kanske har varit mycket folk inne eller så är det bara min sida som krånglar. Jag vet inte jag, tekniksnille som jag är så blir jag inte klokare av det heller, haha!

Hoppas det går bättre för mig nu i varje fall och att inlägget förhoppningsvis publiceras! Har hänt så mycket i helgen så det är ingen idé att sammanfatta allt, men jag kan berätta det jag är lyckligast över och det är att min fina sambo äntligen har kommit hem helskinnad<3 Det är så skönt att ha honom i närheten igen, att känna kärleken och att känna lyckan. Han är min familj och hur det än är så klarar man sig inte hur länge som helst utan den. Inte jag i varej fall, speciellt eftersom jag har sån fin en!

Hoppas ni får en bra start på veckan,
min kunde inte startat bättre :)

Kommentera inlägget här :