Drömmar i kras

publicerat i Allmänt;

Ja, så känns det verkligen nu. Som att min chans kom, men jag tog den inte, och så fick jag fortsätta i samma gamla banor. En kille jag känner har nyss utbildat sig inom kost och träning, han är jätteduktig och vill nu dela med sig av sin kunskap och kunna hjälpa andra. Han hjälper till att sätta ihop träningsprogram, kostprogram samt att man får en grundlig genomgång på gymmet för en skitsumma. Jag blev sugen och hoppade på för att uppnå mina mål med en muskulös överkropp. Men, så fick jag käppar i hjulen, direkt. Min sambo gillar inte idén och jag får helt enkelt träna på som jag gjort innan. Erik tyckte däremot jag skulle ta hjälp av hans mammas sambo, som jag knapt har nån relation med alls. Det skulle bara bli jobbigt, pinsamt och han skulle hjälpa mig med en suck. Nej, tack för stödet Erik. Jag kör helt enkelt på som vanligt.
Bara lite mer besviken....


Jag får helt enkelt ge upp drömmarna om en sån här kropp, haha

Kommentera inlägget här :