Det brast

publicerat i Allmänt;

Hej bloggisar!
Idag är det fredag, mysmys :) Jag älskar fredagar, speciellt när man är ledig hela dagen. Så grymt, så skönt<3
Jag kände verkligen att jag behövde en sådan här dag efter allt, det är jag verkligen värd.

Blev en eftermiddagsfika idag med världens finaste tjejer. Tjejer som jag glömt hur kul jag haft med, som jag nästan glömt att jag har så nära inpå, och som verkligen bryr sig om mig. Sånt får man inte glömma för just dom här vännerna är så fina. En extra tanke till er idag flickor och tack för allt fika och allt skratt. Ni betyder<3

Efter en fantastisk dag så brast det sen när jag kom hem.  Allt det jobbiga som varit behövde få komma ut och det känns bra. Sånna dagar behöver man om man ska orka vara lycklig alla andra dagar året om. Efter tårar och frustration så känns det bra och jag kan äntligen njuta av fredagkvällen. Det känns skönt, det ger mig mer ledighet att ha fått lätta på hjärtat!

Kram till er, ha en mysig, fortsatt kväll <3

Kommentera inlägget här :