Besviken

publicerat i Allmänt;

God morgon på er! :)

Gud vilket härligt väder det är ute, vi har verkligen blivit bortskämda med dom senaste dagarna! Det är så himla härligt, man njuter varje sekund man är ute och får andas in den friska luften och kisa med ögonen för att skymma solen:) Grymt!

Nått annat som inte är fullt lika grymt är min träning. Som spinninginstruktör på ett träningscenter händer det rätt mycket med annan personal och man får rätt ofta "offra" sig och hjälpa varandra, alltså rycka in och ta över andras pass för att dom själva inte kan ha sina egna av olika anledningar. Och det är väl toppenbra!
Jag är en sådan tjej som ofta ställer upp och tar andras pass. Jag har bara ett eget standardpass i veckan, men hamnar ändå på ungefär 3-4 pass i veckan just för att jag ställer upp och hjälper andra. Det är ju en sån sak som man kan tycka ska "löna" sig på något sätt i slutändan. Därför blev jag jättebesviken igår kväll när jag fick ett mail där det stod att en annan tjej skulle få ta över ett spinningpass i veckan som jag oftast är vikarie på.
Jag är jätteglad för den andra tjejens skull, det är inte det, men jag känner mig felvärderad och det känns som att man då tänker fortsätta använda mig som "vikarien", i stället för att jag ska få så många pass som möjligt.

Kanske är fånigt, jag vet, men ibland blir jag ledsen över sådana saker. Jag kämpar rätt hårt med träningen, jag tränar nästan varje dag i veckan, men det känns oftsast som att man får springa i en jävla uppförsbacke innan det händer nått. Det är jag trött på nu. Jag känner mig inte rättvist behandlad.
Det sjuka är, jag kommer inte våga ta upp det...

Ha en fin tisdag<3




Har lånat bilden från:
http://www8.idrottonline.se/AlrikssonsCykelseCK-Cykel/Nyheter/Egnanyheter/Nuspinningavenpamandagar/

Kommentera inlägget här :