Onsdag morgon

publicerat i Allmänt;
God morgon!
Vaknade nyss till liv, har petat i mig och marsvinen lite frulle och ska alldeles strax åka och plocka upp Emmapemma på Kärråsvägen för att sedan ta en tur hem till farmor. Ni minns väl klädhögen jag pratade om, som aldrig blev lagad? Japp, den ska jag ta tag i idag.
 
 
Vet ni! Om 7 veckor börjar högskolan. Då börjar jag..... På riktigt liksom. Kan inte förstå att det är sant?! Om två veckor och en dag får jag antagningsbeskedet. Jag håller tummar och tår! Pirrigt...
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anders:

Vad har du sökt och vart?:D tar du grabben med dig?

Svar: Jag har sökt ett Civilingenjörsprogram i Industriell Ekonomi :) Jag har sökt samma utbildning på flera ställen runt om i Sverige, men jag hoppas komma in i Umeå. Självklart följer Erik med mig under den här härliga resan :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :