Tid tillsammans

publicerat i

Klockan tre får jag ett sms av min kär Lilav, pipilotta, viktualia, rullgardina, krusmynta efraimsdotter, Ali, som frågar mig om jag vill följa med till Valbo en sväng vid fyratiden. Jag skyndar mig till spegeln, tar en snabb check och inser att det här kommer bli stessigt! För där stod jag i hellokitty- tofflor, en rosa morgonrock, oborstade tänder och världens morgonfrisyr. Men jag sa glatt ja och en minut över fyra rullade jag in på hennes gata redo för shopping :) Shoppingen erbjöd inte direkt så mycket, en klänning fick följa med hem men det var allt. Däremot fick jag härlig tid tillsammans med en av mina bästa vänner, och det var så mysigt att bara strosa runt, bara du och jag :) <3 Bara massa skitsnack, härliga minnen och massa tok, precis så som det ska vara när man är med dig!

Kommentera inlägget här :