Onsdag mitt i veckan

publicerat i Allmänt;
Så var det redan onsdag, lillördag och inte nog med det, det är även löning idag eftersom det är den 25:e juli. Tänk vad tiden springer iväg, snart är vi inne i juli redan!
Men, eftersom datumet lyder som det gör så har jag just nu lite räkningar i knät som ska betalas. Lika bra att göra det på en gång så det inte glöms bort med allt vad Göteborgsresan innebär.
 
Minns tillbaka en aning på utlandsresan till Paris förra våren och kan absolut tänka mig att åka igen!
 
Förresten!
Göteborgsresan följer sin tradition precis så som det var för fyra år sen när vi gjorde "samma" resa.
Alla campingar år 2008 var uppbokade pga. att Iron Maiden var där på spelning.
Alla campingar år 2012 är uppbokade pga. att Bruce Springsteen är här på spelning.
Haha!
Därför blev det så att vi börjar åka mot Ullared och tar Göteborg påvägen hem, vilket betyder att jag får min efterlängtade Ullaredresa :)
 
 

Kommentera inlägget här :