Landat

publicerat i

God morgon! Äntligen tror jag att jag har landat på marken igen. Det är därför jag haft några dagars uppehåll från bloggen. Jag har svävat omkring på någon annan planet, varit ut- och- in- vriden, och känt mig förvirrad, lycklig och lättad på samma gång. Antagningsbeskedet till hösten har kommit, Erik fyller år, Fanny och Robin är äntligen här på besök, 2 resor ska planeras, jag har två extrajobb och ett ordinarie, och alla bollar har varit i luften samtidigt. Jag kan nu andas ut och ska åka iväg och ha mitt första spinningpass sen jag vet inte när? Efter det pyser jag ner till Sandvik och jobbar till sex, sen får vi se om det blir grillfest ikväll eller inte för vår del. Men nu måste jag skynda mig. Frågan är om jag har landat eller om jag bara hamnat i en luftgrop.

Kommentera inlägget här :