24 timmar frihet

publicerat i Allmänt;
Hej!
Har äntligen klarat av mitt enda förmiddagspass för den här veckan, men usch så hemska dom är! Kliva upp tidigt på morgonen, sitta och vara trött hela dagen och sen gå och lägga sig tidigt. All tid försvinner och man är konstant trött. Nej ingenting för mig. Så nu är jag ledig i 24 härliga timmar innan det är dags att gå ut och jobba natt :)
 
Fick mitt hyresavtal idag inför Sundsvallsflytten. Känns så bra just nu med högskolan! Dock känner jag ingen nervositet inför flytten än, men det hinner väl komma :) Huvudsaken är att jag har någonstans att bo, men det är ju fixat så nu kan man mer se fram emot det nya kapitel i livet, än att vara nerväs inför vad som kommer hända.
 
 
Nej, dags att sätta fart nu. Middagen ska lagas, disken från igår ska diskas, sen har vi ett gäng med väskor som behöver packas upp eftersom vi inte orkade göra det igår jag och min sabo. Sen är det lika bra att tvätta kläderna och börja packa om inför nästa resa som bär iväg nu på fredag. Längtar så<3
 
 

Kommentera inlägget här :