Trött, sliten och oengagerad

publicerat i Allmänt;

Det är precis som jag känner mig. Har ingen ork för någonting och det hela började efter mitt första pass som spinninginstruktör på Hälsocenter igår kväll. Jag fick grymt med beröm. Jag var nöjd själv. Allt var toppen. Wheey! På kvällen när jag kom hem stod spyan mig i halsgropen, jag låg utslagen i soffan och orkade inte lyfta ett finger. Så har det varit fram till nu. Inte lika kul längre. Nej.

Idag har jag varit på skolan med Maria för att arbeta med vårat sista (Sååå SKÖNT!!!), grupparbete i logistikkursen. Med facit i hand- aldrig (och då menar jag ALDRIG) mer logistik!

På kvällen lekte jag Mästerkock och bjöd min sambo (och fästman), på pasta med ost och skinksås, allt efter den inspiration man fått från Sveriges Mästerkock, haha. Det kostar att ligga på topp så nu måste mästerkocken i Norrsätra få sova så sov sött mina vänner.

<3

Kommentera inlägget här :