Tack!

publicerat i Allmänt;

Jag vill börja med att säga tack till en mycket speciell person som jag inte känner. Jag vet att du är mycket speciell just för att du tog mod till dig och skrev saker som man kanske inte annars gör till någon man inte känner. Dina ord värmer fint och jag blir så glad när du skriver, samtidigt som jag blir så generad att jag inte vet om jag ska tro på det eller inte.
Jag är en sån person som det tar någon dag för att få saker och ting att smälta in, speciellt om det handlar om beröm, feedback eller någonting som jag själv tycker att jag borde gjort annorlunda. Det tar liksom sin egna lilla tid. Hursom vill jag att du ska veta att jag blev så glad över dina kommentarer och att dom gjorde min dag!
En varm kram till dig, ha en mysig helg för det är du värd<3

Kommentera inlägget här :