Skynda fynda!

publicerat i Allmänt;
God morgon på er ute i stugorna :)

Själv har jag varit vaken ett bra tag eftersom jag är på jobbet idag. Har min förmiddagsrast nu så jag passar på att kika runt lite på internet samtidigt som jag dricker ur min kopp med rykande varm choklad och äter en blodapelsin (tror faktiskt det är första gången jag äter en sån, riktigt god faktiskt!).
Väl sittandes på internet så hittar jag ett sånt fynd som jag bara måste dela med mig av!

Barnkängor i svart (upp till storlek 37), från HM shop online, för endast 69,50:- på rea! Jag vet inte hur många skor det finns kvar av varje storlek, så mitt råd är att skynda och fynda för billigare än såhär blir det inte. Länken hittar ni nedan :)

http://www.hm.com/se/product/92982?article=92982-A#shopOrigin=SA

Lycka till med shoppingen, hoppas ni hittar passande skor :) Själv ska jag ge mina till min syster som fyller 11 år den 14/2, på alla hjärtans dag. Billig och bra present helt enkelt!



<3
 

Kommentera inlägget här :