Shining Shoes

publicerat i Allmänt;
Så var man tillbaka i verkligheten igen. När jag vaknade i morse så tänkte "stackars mig, det är ju såhär jag känner varje morgon, större delen av året". Är det så det ska vara? Med en djup suck var det bara att pallra sig ur sängen.

När jag cyklade till jobbet var jag lagomt less. Varför? JO, växlarna hade frusit på cykeln, SÅKLART på tyngsta växeln, så, jag var dyngsur med svett när jag kom fram eftersom jag lära trampa så tungt hela tiden.

Sen på jobbet höjdes smilbanden. Jag fick veta att Prins Daniel skulle komma till JUST MIN AVDELNING och göra ett besök. Han var kort, kortare än jag trodde. Han var smal, mycket smalare än han ser ut på bild. Och SKORNA! Dom får jag inte glömma! Jag har aldrig i mitt liv sett såna glänsade lackskor. Det där var nått i världshistioen alltså. Så, nu har man träffat (sett) halva kungafamiljen in real life. Bara andra halvan kvar :)

Magen värker och pulsen har ökat lite. Om 3½ timme ska jag ha mitt alldeles egna spinningpass på Hälsocenter. Det är pirrigt. Det är så det ska vara.

<3


                                                    

Kommentera inlägget här :