Sanering

publicerat i Allmänt;

Hej på er. Idag har det varit klent med inlägg men det har hänt så mycket idag. Först tog Sveriges Radio mig på sängen och ville ha en intervju angående branden som var tidigt, tidigt igår morse. Så, då fick dom en intervju också i en superstökig lägenhet och med en Elin i Hello Kitty-tofflor, pyjamas och med ruffsigt hår, haha. Men det dög för dom.

Jag fick även besök av en saneringsfirma idag eftersom jag ringt och felanmält det hela sen branden. Då gick det fort för jag ringde klockan elva och vid ett så var lägenheten besprutad med någonting som skulle lösa upp röklukten så det var skönt. Det värsta var att jag inte fick vara i lägenheten på sex timmar så jag visste inte var jag skulle ta vägen, men som tur var så tog farmor och farfar emot mig med öppna armar :)
Påväg hem från dom ringer Gävle Dagblad som har hört mig på Sveriges Radio och vill ha en intervju med mig så det är väl inga problem, jag begav mig mot Sandviken och berättade det jag visste.

Vi sover i varje fall i inatt hos mina föräldrar eftersom stanken från saneringen är så stark just nu. Vi hoppas på att den blir bättre tills imorgon. Nu ska vi bara mysa i soffan och hoppas på att året som vi har framför oss blir bättre, för det har inte börjat bra för vår del.
Kram till er<3

Kommentera inlägget här :