Registrerad

publicerat i Allmänt;
Nu är jag nervös. Fick precis ett sånt där pirr i kroppen som säger "hur ska det här gå, egentligen?". Jag anmälde mig precis till en av de tre kurserna i material som jag ska läsa på Högskolan i Dalarna. Den här kursen heter Materialllära för produktionstekniker. Man blir nervös av att bara höra namnet och inte att förglömma TENTAN som är torsdag v.10. Jag DÖR! Jag har aldrig haft en tenta i hela mitt livslånga (okej, nu överdrev jag, men mitt medellånga), liv så hur ska jag klara av det den här gången?! Är det nu man ska kötta som en galning, inte ha nått seriöst liv utan bara plugga, plugga och åter igen plugga? Jag vet inte, men det jag vet är att det pirrar och det är inget bra pirr i kroppen...

Måste bara komma ihåg att söka CSN den här terminen också eftersom jag får göra det nu. Det är alltid bra att ha pengarna där tills i höst i fall jag ska plugga då. Då kommer jag liksom få "dubbelt" studiebirag och det kan ju vara bra när man flyttat hemifrån och är fattig som det är i dagsläget. Uschamej, jag har mycket att stå i känner jag!

<3

Kommentera inlägget här :