Mys i backen

publicerat i Allmänt;

Idag blev det en sån där hektisk dag som många av mina andra dagar.
När jag väl pluggat färdig så åt jag lunch och sen började jag städa sovrummet. Mitt när jag höll på städa där så sprang min tid iväg så jag skyndade mig till Ica för att handla lite middag (eftersom Erik skulle iväg med jobbet). När jag preciiiiis hade parkerat så ringer pappa, då vill han bjuda på middag (Mc Donalds), men jag får fixa det, haha! Så himla typiskt min pappa, men han kunde inte ha ringt liiiiiite tidigare och sagt det så jag hade sluppit stressa iväg...
I vilket fall som helst så hade jag inte hunnit städa färdigt sovrummet helt (var i princip bara sängen kvar att bädda), men fick strunta i att göra i ordning det eftersom jag skulle åka och handla "mat" och sen bege mig mot Jäderfors till mina små sötisar som väntade där <3 sen tog jag och Minipini oss en sväng upp på ett kvällsåk i Kungsberg för att avrunda den här sköna, mysa torsdagen. Var helt toppen!

Nu väntar en nybäddad säng (Av Erik hör och häpna!), och sen en god natts sömn innan morgondagens halvdag i skolan :) Sov sött<3

<3

Kommentera inlägget här :