Löning

publicerat i Allmänt;
Just det! Det är ju löning idag wohoo, haha! Gissa om jag blev glad när jag nyss kom på det :) Det betyder att jag kan åka in och köpa toapapper påvägen hem, och vi behöver inte käka några gamla resten som vi har i frysen utan vi kan äta en god, hemlagad måltid, mums!

Egentligen kan jag inte förstå hur jag glömt att det var löning idag när jag gjorde budgeten för februari igår (ett nytt införande för den här månaden (förra månaden var det mat- och diskschemat), så att vi inte gör av med mer pengar än vad vi har råd med den här månaden (eftersom vi köpt varsit liftkort i Kungsberg samt Eriks löneavdrag för julledigehetn)), men det är lätt hänt och lyckan är nu återfunnen när jag inser att jag kan leva ett lyckligt liv några veckor till. Nu blev det mycket paranteser i parantesen, men visst är det kul, hihi? :)

Haha, vilken lycka jag känner. Att ha pengar igen- det är grejer det!


<3


                                                    

Kommentera inlägget här :