Kul grej!

publicerat i Allmänt;
Satt nyss och kikade igenom kalendern. Rätt så snabbt insåg jag hur himla fort våren brukar gå och vips så är det sommar, varmt och både jag och Erik fyller år!
Så, jag började räkna ner dagarna tills jag fyller 20 år :) Gissa hur många det var! Prick 140 dagar idag, så det är väl ett litet jubileum i sig, hihi. Nu måste jag börja spåna på en bra önskelista också.....
Jag gissar att dom som läste det här nu suckade när dom såg hur många dagar det var kvar, men om igen liksom! Våren springer bara förbi och snart sitter vi där på semestern med paraplydrinkarna i handen och undrar var sjutton våren tog vägen :)
Och shit! Jag måste snart bestämma vad jag ska göra efter sommaren!! Plugga,resa, jobba, au-pair, språkresa?? Man blir helt enkelt galen av sånt här! Jag önskar man bara kunde leva livet ett tag, göra det man känner för och vips så har ändå livet löst sig och man sitter där med pengarna på kontot och barnen i famnen. Det skulle vara toppen :)


<3


                                               

Kommentera inlägget här :