Kärlek

publicerat i Allmänt;

Den finaste och snyggaste killen jag någonsin sett. Åh Gud, han tittade på mig! Jag skämdes lite, tittade bort och log. Han fångade upp min blick och log han med. Jag kan inte förstå, han log mot mig! Mitt hjärta började slå allt snabbare, lite snabbare ändå, tillslut så fort att det höll på hoppa ur bröstkorgen.
Han sa "Du är söt". Jag blev nervös, kunde inte säga någonting bara tittade på det vackraste jag någonsin sett. Han fortsatte "Jag älskar dig". Jag slöt ögonen, tänkte, tittade upp, log och svarade honom: "Jag älskar dig med Erik".

Erik Mikael Hedlund, jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna (Sandviken):

Kärleken är allt för underbar! Hur får ni erat förhållande att hålla? Hur länge har ni vart tillsammans?



Kram.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Anna!



Vad roligt att du tog dig tid och skrev en kommentar.

Din fråga är lite svår att svara på, samtidigt som svaret är självklart för mig!

Erik och jag har varit tillsammans över fyra år nu, och vi har varit förlovade strax över ett år. Frågar vi våra kompisar (vi har samma umgänge), så säger de nog att vi har varit tillsammans minst fem-sex år nu, haha. Det var nämnligen så att det tog lite tid för oss (över ett år sen vi började flörta med varandra),innan vi bestämde oss för att bli ett seriöst par. Jag tror det kan ha stor betydelse för att det verkligen håller för oss, vi var säker på att vi tyckte om varandra innan vi bestämde oss för att bli tillsammans seriöst.



Sen hur vi får förhållandet att hålla är ju mycket på individnivå, men jag och Erik är som två olika pusselbitar som passar ihop- alltså vi kompletterar varandra jättebra.

Det är viktigt att inte ta varandra förgivet, utan att regelbundet visa varandra kärlek och omsorg. Att hjälpas åt och att stötta varandra är också viktigt men mest vill jag säga att sprida kärlek är oerhört skönt men ack så viktigt också.



Det blev väldigt långt det här, men som sagt så var det svårt att liksom sätta fingret exakt på vad det är som gör just vår kärlek unik. Men jag är oerhört förälskad i Erik och det finns nästan ingenting som kan få mig att sluta älska och uppskatta honom<3



Hoppas det var ett bra svar på frågan :)



Kram till dig!

Kommentera inlägget här :