Gott nytt år!

publicerat i Allmänt;

God morgon :) tänk att jag glömde säga Gott Nytt År igår när jag förstod att vi kanske inte skulle höras mer.. Hoppas i varje fall ni hade en trevlig kväll och att det nya året har börjat bra med nyårlöftena i bakhuvudet, hihi.

Mitt nya år har börjat ganska kasst. Det hela började med att när vi kom hem från Storvik igår så var vi utelåsta från lägenheten. Hur? Jo, jag hade ingen nyckel med mig och Erik hade glömt sin jacka kvar och där i låg nyckeln. Så, efter att ha väntat en halvtimme på någon som kan komma med nyckeln så kom vi äntligen in och fick sova. Det här rörde sig omkring halv fyra.
Klockan sex vaknar vi av att brandlarmet i trappuppgången går, och när jag tittar ut genom fönstret då ska släckningen preciiiis dra igång. Det är alltså någon som tänt på igen, wohoo. Eftersom det här även var i källarvåningen och vi bor på första så luktar VI men även HELA lägenheten rök, usch usch.
När jag trodde att det inte kunde bli värre så försämras allt 10 gånger! Jag ringde hem nyss för att berätta det som hänt, men jag räknade inte med att få höra någonting tragiskt tillbaka. Min morbror i Stockholm har blivit jättesjuk och ligger i respirator. Jag hoppas han blir pigg och att allt går bra, stackarn<3

Bra start på 2012, Gott Nytt År vänner!

Kommentera inlägget här :