Ensam fredag

publicerat i Allmänt;

Oj! Nu var det länge sen jag tog mig in och skrev några ord. Det har hänt så mycket den senaste tiden med träningar, resa till Stockholm med utbildning och med allt runt omkring med allt vad det nu innebär. Så just nu är jag nere i Stockholm och har klarat av de fyra första, sega kurstimmarna. Kurs är ingenting för mig. Det känns så oeffektivt och tråkigt. Men det är klart, allt handlar väl om inställning.

Just nu skriker kroppen efter sömn trots att klockan bara är halv tio. Först äta upp desserten som mormor plockat fram, sen sova- djupt! Jag ska drömma om Erik och att han vore här! Jag saknar min fina kille så mycket, om han bara kunde känna min saknad <3
Jag älskar dig världens finaste ErikMikaelHedlund- var rädd om dig<3

Kommentera inlägget här :