20- årskris!

publicerat i Allmänt;
Hej på er mitt i lunchen. Hoppas ni hade nått gott i matlådan, jag hade chickenbits med ris och bea. Inte världens godaste men ack så modernt och ungdomligt, haha.

Det är nämnligen så att jag hamnat i någon otroligt hemsk 20-ÅRSKRIS! Jag förstår inte vad det är med mig! Klipptid är bokad för jag ska snagga av mig håret, innan man blir för gammal och det är för sent, tatuering ska göras, innan man blir för gammal och det är för sent, man börjar planera barn, hus, bil, man, vovve och allt det där innan det hela är för sent, vidarestudierna måste skyndas på man börjar ju bli så gammal och allt hinner bli för sent!
Det är inte kul att känna sig gammal. Fatta 20 ÅR! En evighet. En evighet där jag inte hunnit göra någonting speciellt alls. Jag har två lyckliga stunder från den tiden: När min syster föddes och den dagen då jag förlovade mig. Nu var det i och för sig inga små saker utan väldigt betydelsefulla <3, men that´s it!

Jag vill inte fylla 20. Inte ens tonåring längre. Vuxen, tråkig och gammal. Är det vad man önskar? Jag vill vara 19 för all framtid, 19 var en superbra ålder! Visst, det är visserligen fem månader kvar tills jag fyller (snart 4!!!!), men om jag känner sån här kris NU hur tusan ska det då bli om några månader. HJÄLP!


<3

Kommentera inlägget här :