Vilket fynd!

publicerat i Allmänt;

Kommer ni ihåg skorna jag skrev om för ett tag sen? Don som jag skulle ge min syster i present. Kängorna för 69:50:- på H&M:s hemsida. Jag hämtade dom idag, och Gud vilka fina skor jag fick till det priset! Dom var till och med fodrade på insidan så att hon kan använda dom lite på hösten/ slutet av vintern också om hon vill. Helt perfekt, jag är så nöjd :)

Passade även på att köpa lite rosor till svärmor Marianne idag. Hon genomgick en knäoperation igår så jag och Erik tänkte svänga förbi ikväll och se hur det är med henne. Kan alltid vara roligt att få en bukett blommor så man känner omtanken :)

Nu ska det sättas igång och bakas lite här i stugan trots det underbara vädret ute! Får hoppas att jag kan njuta av det lite senare :)

Kram till er <3

Kommentera inlägget här :