Spotify Premium i mitt hjärta

publicerat i Allmänt;
Jag kan inte förstå hur jag har lyckats klara mig utan Spotify Premium tidigare! Det är ju faktiskt hur fantastiskt som helst för lite drygt en hundring i månaden. Ingen reklam, du kan lyssna offline och det bästa av allt- du kan bära med dig all musik var som hlest i telefonen utan att det tar något minne :) Extra pluss är att du pluggar in musiken i dina öron på jobbet så du slipper störa dina kontorsgrannar med radiomusiken.
Så grymt och jag är så glad att jag insåg att jag var tvungen att skaffa det. Helt klart bästa inköpet jag gjort på länge!
Tänkte bara dela med mig av informationen till er som är lika otekniska och ointresserad av teknikens framsteg som jag är, hihi :) (Jag menar, jag har ju bara gått ett tekniskt gymnasium, haha)


<3

Kommentera inlägget här :