Speciell morgon

publicerat i Allmänt;
God morgon på er denna härliga tisdag!

I morse hände det någotning som inte händer så ofta. När jag vaknade av att alarmet ringde så kändes det som om någon bankade en stekpanna i huvudet på mig direkt! Jag ville bara sova vidare trots mina vanliga snoozningar på 2x10 minuter, trots att jag la mig redan klockan 21:00 igår, och trots att jag ändå låg kvar tio minuter extra i sängen. Jag förstår absolut inte vad det fortfarande är för fel för jag är fortfarande trött och skulle vilja gå och lägga mig nu på en gång! Det känns som att någon har sytt glesa trådar mellan mina ögonlock så att jag har svårt att hålla dom öppna. Det känns som att någon har limmat fast betongklumpar under mina fötter så att jag inte orkar gå. Det känns som att Erik har gett mig sin förkylning för jag snorar idag. Det känns inte direkt motiverande, men det är bara att fortsätta att kämpa på med ett leende på läpparna- precis som vanligt.

P.s. Det hände faktiskt en till sak idag som inte händer så himla ofta annars. Jag tog B.I.L.E.N till jobbet! Så himla skönt :)



Ha en fantastisk dag, det är du värd<3

Kommentera inlägget här :