Sov- time

publicerat i Allmänt;

Så var dagen förbipasserad, sambon tillfrisknad och Elin färdigmotionerad för idag. Känns skönt :) Blev en tur på längdskidorna idag med, dock bara 5 km eftersom jag är så rädd för björn och varg! Ser dom överallt, haha :)
Undra förresten hur det är uppe i Umeå då! Kanske är ännu värre där om jag nu ska flytta dit!!! Nej, nu tänker vi på nått annat :)

Jag blev färdig med minttopparna till Mamsen idag också så vi tänkte lyxa till det lite här hemma med en godisskål på Kvällskvisten. Det slutade med att Erik i princip hann tömma skålen undertiden som jag duschade, haha, den lilla rackaren! Men men! Får se det som att jag får mer muskler än fett idag då, hihi :)

Hoppas din dag var fantastisk<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kewa:

Elin... Björnarna sover nu och vargarna är oftast grymt skygg och skulle dom komma så är det bara att vifta och spetsa dom med staven ;D haha

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hahahaha, ja men Kewa du känner mig och vet hur jag är. Jag är verkligen livrädd! Ungefär lika rädd som för att se en orm om jag är ute och springer/ åker längdskidor.....

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag menade såklart rullskidor och inte längdskidor, hihi :)

4:e kommentar, skriven , av Kewa:

haha ja :)

Kommentera inlägget här :